مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 17:552019-12-26اقتصادي

تولید دوچرخه های باکیفیت در تهران و قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور ظهر امروز در سومین همایش حمل و نقل پاک با محوریت دوچرخه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های مختلف در این فدراسیون پیش بینی شده است که از نمونه های آن می توان به ساخت دوچرخه با کیفیت بالا به زودی اشاره کرد که این دوچرخه در دو شهر تهران و قزوین ساخته می شود.

وی با اشاره به نقش شهرداری ها و ارگان های دیگر در ایجاد زیرساخت های دوچرخه افزود: نقش مهمی را می توان در این حوزه بیان کرد.

قمری با تأکید بر اینکه رونق دوچرخه سواری ها در شهرها نیازمند تغییر نگرش و فرهنگ جامعه است، خاطرنشان کرد: باید در این حوزه به برنامه های تخصصی و آموزش ها توجه کرد و نسبت به آنها اهتمام ورزید.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور، دوچرخه را یک وسیله نقلیه پاک عنوان کرد و یادآور شد: این وسیله در شهرهای بزرگ می تواند وسیله ای پاک برای حمل و نقل باشد که البته در برخی از شهرها همچون قزوین شاهد فرهنگ سازی مناسب این بخش بوده ایم.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مسؤولان استانی از جمله استاندار قزوین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دوچرخه های باکیفیت در تهران و قزوین

تولید دوچرخه های باکیفیت در تهران و قزوین