مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 09:452019-12-27سياسي

نامزدهای انتخابات مجلس وعده های دروغ برای جلب آرای مردم ندهند


امام جمعه اسالم با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات مجلس باید با مردم شفاف باشند، گفت: نامزدها نباید برای جلب آرای مردم از وعده های دروغ و توخالی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در ادامه مباحث منتظران در دوران غیبت در باب شناخت امام زمان (عج) به توجه حضرت در دوران غیبت به اوضاع امت اسلام به خصوص پیروان و منتظران واقعی ایشان اشاره کرد و افزود: پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) به اذن الهی شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و در مشکلات و سختی ها ما را تنها نمی گذارند.

وی با گرامیداشت هفتم دی سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی به دستور حضرت امام خمینی (ره)، گفت: علم آموزی و کسب دانش محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند فراگرفتن علم بر هر مرد و زن مسلمان واجب و لازم است و از کودکی که سن آموزش پذیری است حتی تا دم مرگ باید دنبال علم و دانش بود.

باقری افزود: به برکت انقلاب اسلامی کسانی که در دوره طاغوت از نعمت سواد بی بهره بودند با سواد و حتی به مراتب عالی علمی نیز رسیده اند.

امام جمعه اسالم با تبریک پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار نیز بیان کرد: نام زینب را خدای متعال خودش برای این دختر انتخاب کرد و معنای آن زینت پدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات مجلس وعده های دروغ برای جلب آرای مردم ندهند

نامزدهای انتخابات مجلس وعده های دروغ برای جلب آرای مردم ندهند