مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 12:152019-12-27سياسي

میثاق امت با ولایت، توطئه های استکبار جهانی را شکست داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد بابیان این مطلب که کفر جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مقاطع مختلف زمانی برای ضربه زدن به انقلاب و ناامید کردن مردم به انواع اهرم ها و دسیسه ها متوسل شده و این روند را ادامه می دهد، اظهار داشت: توطئه دشمنان در ابعاد فرهنگی، نظامی و روانی با شایعه و شبهه و همچنین دروغ پراکنی علیه نظام و ارزش های انقلابی و فتنه گری آن ها استمرار دارد.

عضو فقهای شورای نگهبان  با اشاره به حوادث انتخابات سال 88 و قضایای بعدازآن به خصوص فتنه دشمنان علیه اصل نظام افزود: بصیرت مردم ولایتمدار و میثاق امت با ولایت موجب شکست توطئه های استکبار جهانی شد.

وی ادامه داد: حوادث اخیر که در برخی شهرها بعد از گرانی بنزین اتفاق افتاده است یک مسئله ساده نبود که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت بلکه یک فتنه بزرگ بود که با درایت رهبری معزز و بیداری مردم خنثی شد.

مدرسی تصریح کرد: دشمنان به دنبال طرح کشته سازی و دامن زدن به شایعه کشته شدن تعداد زیادی در این مسائل بودند که باید مردم و مسئولان همچنان باقدرت و درایت مواظب توطئه ها و جنگ روانی آن ها باشند.

امام جمعه موقت یزد اضافه کرد:  قطعاً توطئه های دشمنان در قالب فتنه و جنگ روانی و فرهنگی ادامه دارد چون نظام ما برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثاق امت با ولایت، توطئه های استکبار جهانی را شکست داد

میثاق امت با ولایت، توطئه های استکبار جهانی را شکست داد