مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 09:002019-12-31سياسي

ظرفیت های محرومیت زدایی قیر و کارزین باید مورد توجه قرار گیرد


مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس راهکارهای توسعه روستایی و تامین مسکن شهری در شهرستان قیروکارزین را بررسی و بیان کرد : همه ظرفیت های محرومیت زدایی و توسعه در شهرستان باید مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطاالله زمانی سه شنبه در نشست با فرماندار قیروکارزین اظهار داشت: از همه ظرفیت های قانونی برای تأمین مسکن شهری در مناطق شهری شهرستان قیر و کارزین استفاده می شود.

بنیاد مسکن از طریق مجاری قانونی در استان و در مرکز توسعه روستایی و تأمین مسکن شهری دراین شهرستان را دنبالمی کند.

وی افزود: برای توسعه مسکن شهری دراین شهرستان با توجه به درخواست و پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مطالبه مردمی راهکارهای انبوه سازی با تأمین زمین و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان پیگیری می شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: شهرستان قیر و کارزین از جمله مناطق اولویت دار در استان فارس است که در سال های گذشته اقدامات مناسبی در زمینه تأمین مسکن شهری و توسعه روستایی دراین شهرستان انجام شده و اکنون نیز با بهره گیری از زیر ساخت هایی که دراین شهرستان فراهم است شتاب بیشتری به طرح های توسعه داده خواهد شد.

زمانی اضافه کرد: در زمینه تأمین مسکن شهری دراین شهرستان 300 واحد مسکونی در قالب تعاونی مسکن مهر کارگران آماده شد و همچنین 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های محرومیت زدایی قیر و کارزین باید مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت های محرومیت زدایی قیر و کارزین باید مورد توجه قرار گیرد