مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 12:402020-01-01اقتصادي

حموله: صنعت اسباب بازی از نظر جذب سرمایه مورد توجه قرار گیرد


دبیر پنجمین جشنواره اسباب بازی گفت صنعت اسباب بازی باید از جنبه تصویب قوانین تسهیل گر، ایجاد زیرساختهای مالی مناسب و ابعاد مختلف حمایتی و هم از نظر جذب سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختتامیه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی، امروز چهارشنبه 11 دی ماه با حضور مسئولان و متولیان این جشنواره، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محسن حموله دبیر و تولیدکنندگان و طراحان اسباب بازی و عروسک در کانون پرورش فکری برگزار شد.

حموله در این مراسم گفت: بسیار خرسندم که ما خادمان کودکان و نوجوانان در این جشنواره توانستیم، فرصتی را مهیا کنیم تا آینده سازان سرزمین شکوهمندمان، مهارت های زندگی با دست های کوچکشان تمرین کنند.

این اتفاق خوشایند رقم نمی خورد مگر با عزم راسخ یاران و همراهان مان در سازمان ها و نهادهای خدمتگزار کودکان و نوجوانان به ویژه انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی که باعث شدند توسعه کمی و کیفی این جشنواره نسبت به دوره های قبل با استقبال بی نظیر فعالان و مخاطبان مواجه شود.

جشنواره ملی اسباب بازی در مسیری قرار گرفته که همه فعالان این حوزه را با خود همراه کرده و می رود تا افق بالندگی صنعت اسباب بازی را در کشور شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حموله: صنعت اسباب بازی از نظر جذب سرمایه مورد توجه قرار گیرد

حموله: صنعت اسباب بازی از نظر جذب سرمایه مورد توجه قرار گیرد