مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 11:452020-01-02سياسي

برگزاری تمرین تاکتیکی ترکیبی یگان های فارس برای اولین بار


ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمدگفت: تمرین تاکتیکی و مهارت آموزی یگان های منطقه فارس برای اولین بار به صورت ترکیبی در دارنگون شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم رضایی ظهر پنجشنبه در این تمرین تاکتیکی، گفت: تمامی آموزش هایی را که در دانشکده های تخصصی گذرانده شده است به همراه تجهیزات بومی و بهینه سازی شده را به صورت ترکیبی با حضور تیپ های 55 هوابرد، 37 زرهی و مرکز علوم و فنون به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اجرای ترکیبی تمرین تاکتیکی در حوزه رزم زمینی گفت: سعی داریم با آموزش ها و تمرینات تاکیتکی سطح توان رزمی و دفاعی یگان های نیروی زمینی ارتش را ارتقا بدهیم.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی با اشاره به خودکفایی نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات گفت: امروز تمامی تجهیزات اعم از تجهیزات انفرادی، سبک و سنگین از تولیدات داخلی و بومی است.

وی تاکید کرد: آمادگی رزمی، توان جسمانی و سرعت در این تمرین از مؤلفه های مهم بود که در نهایت با اقتدار به آن دست یافته ایم.

امیر سرتیپ دوم رضایی افزودنیروی زمینی ارتش به رشد و بالندگی مطلوبی دست یافته است و در تمامی رسته ها می تواند در کمترین زمان ممکن به اجرای عملیات بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمرین تاکتیکی ترکیبی یگان های فارس برای اولین بار

برگزاری تمرین تاکتیکی ترکیبی یگان های فارس برای اولین بار