مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 10:502020-01-03سياسي

ترامپ با اقدام احمقانه خود آمریکا و اسراییل را به سمت نابود کشاند


امام جمعه اسالم با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار (حاج قاسم سلیمانی)، گفت: ترامپ با این دستور احمقانه خود آمریکا و اسراییل را به سمت نابود کشاند.

- اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار (حاج قاسم سلیمانی)، گفت: ترامپ با این دستور احمقانه خود آمریکا و اسراییل را به سمت نابود کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش اسالم با تبریک و تسلیت شهادت سردار دلاور اسلام و سرباز با اخلاص ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: هفته گذشته آمریکا در داخل خاک کشور عراق به پایگاه حشد الشعبی حمله کرد و تعدادی از رزمندگان و مجاهدان اسلام را شهید و عده ای را نیز مجروح کرد که این عمل خشم نیروهای بسیج مردمی عراق را در پی داشت.

وی افزود: نیروهای حشدالشعبی در اعتراض به این جنایت متجاوزانه به سفارت آمریکا در بغداد که روزگاری کاخ صدام ملعون بود یورش برده و به دنبال خونخواهی یاران شهید خود بودند که رسانه های وابسته سعی کردند این حمله را بر گردن ایران بیاندازند و رییس جمهور آمریکا هم در توییت خود همین ادعا را تکرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ با اقدام احمقانه خود آمریکا و اسراییل را به سمت نابود کشاند

ترامپ با اقدام احمقانه خود آمریکا و اسراییل را به سمت نابود کشاند