مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 13:352020-01-05سياسي

نظرات پژوهشکده سوانح طبیعی کشور در کالپوش اعمال شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: نظرات کارشناسی پژوهشکده سوانح طبیعی کشور به صورت دقیق در کالپوش اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان توجه داشته باشد تا نظرات کارشناسی پژوهشکده سوانح طبیعی کشور در کالپوش به صورت دقیق اجرا شود.

وی صمن تشکر از پیگیری های مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در خصوص رفع مشکلات روستای حسین آباد کالپوش، گفت: بنیاد مسکن استان ضمن هماهنگی کامل با دفاتر امور روستایی و شوراها و فنی استانداری سمنان، نظارت و پیگیری امور در روستای حسین آباد کالپوش را افزایش دهد.

فخری با بیان اینکه وظیفه ما خدمت رسانی مطلوب به مردم است و باید در این راه بکوشیم، تصریح کرد:ضوابط فنی، سیستمی و تخصصی همراه با اجرای تمامی آیین نامه ها و قوانین در خصوص امورات پیرامون روستای حسین آباد کالپوش، اعمال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تشکر از اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راه اندازی ستاد پیگیری امور در محل روستای حسین آباد کالپوش، تاکید کرد: شرایطی را فرآهم کنید که روستاییان دسترسی راحت تری به این مجموعه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات پژوهشکده سوانح طبیعی کشور در کالپوش اعمال شود

نظرات پژوهشکده سوانح طبیعی کشور در کالپوش اعمال شود