مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 08:202020-01-06سياسي

انتقامی به سبک اخراج مزدوران از خاورمیانه


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی: اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه خاورمیانه ساده ترین انتقام ما خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ حجت الاسلام عبدی صبح امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در محل حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) سپاه روح الله گفت: اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه خاورمیانه ساده ترین انتقام ما خواهد بود؛ چرا که معتقدیم این غده سرطانی باید هرچه سریع تر ازبین برود و آرامش مجددا به کشورهای منطقه برگردد.

وی افزود: انتقام سختی در انتظار مزدوران آمریکایی خواهد بود و حالا که یکی زده اند، ده تا خواهند خورد و این تنها کف انتقام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در روزهای گذشته بسیاری از کشورهای خارجی و برخی عناصر داخلی قصد میانجی گری و جلوگیری از اقدام انتقام جویانه ملت ایران را داشتند اما به فرموده مقام معظم رهبری انتقام سخت از عاملان ترور شهید سپهبد سلیمانی و همراهانش در راه است و مردم نیز باید بدانند که جنگی شکل نمی گیرد چرا که آمریکایی ها نامه داده اند که اگر می خواهید ما را بزنید به اندازه این کار را انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقامی به سبک اخراج مزدوران از خاورمیانه

انتقامی به سبک اخراج مزدوران از خاورمیانه