مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 18:502020-01-09سياسي

نهضت مقاومت باید بدون هراس از دشمن راه خود را تداوم بخشد


مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: نهضت مقاومت باید بدون هراس از دشمن راه خود را تداوم بخشد و اجازه ندهد که اهداف دشمنان اسلام محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله کاظم سپاسی آشتیانی روز پنج شنبه در آیین گرامیداشت شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه امام مهدی (عج) در اراک، اظهار داشت: در پیام رهبر معظم انقلاب در ارتباط با شهید حججی و سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی نکاتی وجود دارد که از جمله آن می توان به اخلاص این شهیدان اشاره کرد یعنی انسان ها در مسیری که طی می کنند، باید مخلص باشند.

وی ادامه داد: اخلاص در وجود شهید سردار سلیمانی موج می زد، وی سرداری بود که علی رغم طبیعت نظامی با اخلاص رفتار می کرد و به جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی امنیت می بخشید.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی بیان داشت: شهید سردار سلیمانی وصیت می کند که روی سنگ مزارش تنها عنوان سرباز را قید کنند، او در طول زندگی با برکت خود به دنبال القاب نبود چرا که جذابیتی برای وی به همراه نداشت به همین دلیل مقام معظم رهبری بزرگ ترین ویژگی وی را اخلاص عنوان کردند.

آیت الله سپاسی گفت: کسی که برای ارزش ها قیام می کند و اخلاص داشته باشد، خداوند تسخیر قلب مردم را به او عنایت می کند که نمونه آن را می توان عشق مردم در تشییع پیر شهید سردار سلیمانی در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مقاومت باید بدون هراس از دشمن راه خود را تداوم بخشد

نهضت مقاومت باید بدون هراس از دشمن راه خود را تداوم بخشد