مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 11:362020-01-14فناوري

گلایه روستاییان مازندران از قطع تلفن ثابت با بدهی اندک


تعدادی از این روستاییان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند که مخابرات خط تلفن ثابت آنان را با بدهی کمتر از چهار تا هفت هزار تومان برای یک دوره یک ماهه یک طرفه و حتی قطع می کند در حالی که اصولا قطع خط تلفن برای تنبیه کسانی است که چندین دوره انباشت بدهی داشته و با وجود اخطارهای مخابرات اقدام به پرداخت نکنند.

این مشترکان اقدام مخابرات در قطع خط تلفنشان به خاطر بدهی اندک یک دوره ای را نوعی استفاده غیرمسئولانه از اهرم فشار برای دریافت طلب می دانند و معتقدند که این اقدام با توجه به روابط تنگاتنگ اجتماعی در روستاها باعث آبروریزی برای آن نزد خویشان و آشنایان می شود.

یک مشترک تلفن ثابت در روستای بخش لاله آباد بابل که تلفن ثابتش به خاطر بدهی 6 هزار و 900 تومانی بابت یک دوره یک ماهه یک طرفه شده ، به خبرنگار ایرنا گفت : واقعا تاسف دارد که مسئولان مخابرات به خودشان جرات می دهند خط تلفنی را که با قیمت بالا از آنان خریداری کردیم به خاطر بدهی اندک قطع می کنند ، در حالی که همین خطوط تلفن و حتی خط تلفن همراه را در دیگر کشورها رایگان در اختیار مشترکان قرار می دهند و حرمتشان را هم نگه می دارند.

خیرالنساء خالقی افزود : خانواده های روستایی نقش مهمی در تولیدات محصولات کشاورزی دارند و حداقل با فروش انواع مرکبات، شیر و لبنیات ، مرغ و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه روستاییان مازندران از قطع تلفن ثابت با بدهی اندک

گلایه روستاییان مازندران از قطع تلفن ثابت با بدهی اندک