مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 07:262020-01-15فرهنگي

بزرگداشت مرحومه دباغ در همدان برگزار می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری روز چهارشنبه در آیین برنامه ریزی برای برگزاری این بزرگداشت گفت: هر ساله همزمان با روز مادران شهدا زنانی به عنوان اسوه صبر و مقامت معرفی می شوند که امسال همزمان با این آیین، بزرگداشت مرحومه حدیدچی نیز برگزار می شود.

ربیعه علیمحمدی با بیان اینکه خیابانی نیز به نام این بانو نامگذاری می شود افزود: رونمایی از یک اثر هنری، برگزاری نمایشگاه در قسمت ورودی این برنامه، چاپ برشور از زندگی حدیدچی و به نمایش گذاشتن اسناد ساواک از دیگر برنامه های بزرگداشت این شخصیت است.

وی ادامه داد: 2 کلیپ از زندگی نامه و فعالیت های حدیدچی در آیین بزرگداشت این شخصیت پخش می شود و پیگیری تهیه فیلم نامه خانم دباغ نیز هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس همدان نیز گفت: فرهنگ دفاع مقدس فقط شلیک گلوله نیست بلکه مسوولان می توانند با ارتباط فرهنگی با مردم وحدت ایجاد کنند.

سردار مهدی ظفری افزود: شهید سپهبد سلیمانی از درد جامعه آگاه بود اما در یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان به جای تضعیف ارکان نظام، به ترامپ نهیب می زند و می گوید حق نداری با رییس جمهوری ایران توهین کنی بلکه با من سرباز طرف هستید .

وی با بیان اینکه مسوولان نحوه خدمات رسانی دینی را باید به نمایش بگذارند اضافه کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت مرحومه دباغ در همدان برگزار می شود

بزرگداشت مرحومه دباغ در همدان برگزار می شود