مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:352020-01-20اقتصادي

30 سال است هیچ استانداری از معادن قیرطبیعی گیلانغرب بازدید نکرده است


رییس انجمن صنفی معادن قیرطبیعی گیلانغرب با بیان اینکه 30 سال است هیچ استانداری از معادن قیرطبیعی گیلانغرب بازدید نکرده، گفت: تقاضا داریم استاندار کنونی کرمانشاه سراغ این معادن بیاید و از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه فعالیت این معادن قرار بگیرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنفی معادن قیرطبیعی گیلانغرب با بیان اینکه 30 سال است هیچ استانداری از معادن قیرطبیعی گیلانغرب بازدید نکرده، گفت: تقاضا داریم استاندار کنونی کرمانشاه سراغ این معادن بیاید و از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه فعالیت این معادن قرار بگیرد.

جهانبخش مرجانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیتی که گیلانغرب در زمینه قیرطبیعی دارد، اظهار کرد: بیشترین حجم ذخیره قیرطبیعی را در معادن گیلانغرب داریم که چندین میلیون تن است و نزدیک به 40 معدن در این منطقه فعال بوده و استخراج قیر را انجام می دهند.

وی میزان برداشت سالیانه این معادن را بسته به شرایط بازار بین 20 تا 50 هزار تن اعلام کرد و گفت: این در حالی است که در گذشته که بازار بهتری داشتیم، برداشت بیش از صد هزار تن هم انجام می شد.

مرجانی خاطرنشان کرد: معادن در شرایط سخت اقتصادی خود را سرپا نگه داشته و با همه مشکلات توانستند رونق معادن را حفظ و در عین حال اشتغالزایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 سال است هیچ استانداری از معادن قیرطبیعی گیلانغرب بازدید نکرده است

30 سال است هیچ استانداری از معادن قیرطبیعی گیلانغرب بازدید نکرده است