مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:402020-01-20اقتصادي

پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد


پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک قرچک که با حضور معاون فنی و عمرانی، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان برگزار شد بر پیگیری لازم برای ارائه خدمات تخصصی پلیس در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال مردم پیگیری لازم برای ارائه خدمات تخصصی پلیس در شهرستان قرچک در حال انجام است.

خطیبی افزود: بسیاری از معضلات ترافیکی شهرستان قرچک طی ماه های اخیر کاهش یافته که ناشی از اصلاح نقاط حادثه خیز، مدیریت جمعی در شهرستان و ارتقای فرهنگ ترافیک بین شهروندان بوده است.

فرماندار قرچک گفت: بهره برداری از کمربندی شمالی قرچک تأثیر خوبی در رفع گره ترافیکی دشت ورامین دارد و آمار تصادفات و تلفات نیز کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز معضلات ترافیکی شهر را کاهش داده است بیان داشت: استفاده از تکنولوژی روز در اصلاح ترافیک مؤثر است و خدمات ترافیکی باید در شهرستان به مردم ارائه شود و با توجه به وضعیت شهرستان و موقعیت جغرافیایی و جمعیت باید اصلاح ساختار راهور صورت گیرد.

فرماندار قرچک بیان داشت: همه دستگاه ها زمینه سازی کنند تا پلیس تخصصی مستقر شود و مردم باید با سهولت کارشان را در منطقه انجام دهند، همچنین شورای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد

پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد