مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:352020-01-20فرهنگي

مسترکلاس و مرور آثار مهرداد اسکویی در فنلاند


جشنواره بین المللی مستند هلسینکی فنلاند (DOC POINT) میزبان مروری آثار و مستر کلاس مهرداد اسکویی مستندساز ایرانی خواهد بود.

- جشنواره بین المللی مستند هلسینکی فنلاند (DOC POINT) میزبان مروری آثار و مستر کلاس مهرداد اسکویی مستندساز ایرانی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جشنواره بین المللی مستند که از تاریخ 27 ژانویه تا 2 فوریه (7 تا 13 بهمن) در هر هلسینکی کشور فنلاند برگزار می شود، مستند سایه های بی خورشید جدیدترین ساخته مهرداد اسکویی یکی از آثار بخش بین الملل خواهد بود.

سایه های بی خورشید اولین نمایش جهانی خود را در افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام (ایدفا) تجریه کرد و در نهایت توانست جایزه بهترین کارگردانی بخش رقابتی اصلی را برای اسکویی به ارمغان بیاورد.

این مستند اثری تکان دهنده و برانگیزنده درباره محل نگهداری نوجوانان بزهکار است و روی دختران و زنانی تمرکز می کند که به سبب قتل یا معاونت در قتل یکی از مردان خانواده یا خویشاوندان سوءاستفاده گر خود به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شده اند.

این مستندساز همچنین در تاریخ 30 ژانویه یک مسترکلاس نیز در این رویداد برگزار خواهد کرد و به تجربیات خود را در عرصه سینمای مستند با علاقه مندان به اشتراک خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسترکلاس و مرور آثار مهرداد اسکویی در فنلاند

مسترکلاس و مرور آثار مهرداد اسکویی در فنلاند