مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-21اقتصادي

آمادگی چینی ها برای ساخت هتل 5 ستاره و فرآوری قیرطبیعی در کرمانشاه


مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه از مذاکرات اولیه برای سرمایه گذاری چینی ها در حوزه فرآوری قیرطبیعی و ساخت هتل پنج ستاره در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه از مذاکرات اولیه برای سرمایه گذاری چینی ها در حوزه فرآوری قیرطبیعی و ساخت هتل پنج ستاره در کرمانشاه خبر داد.

فرید خلیلی در گفت و گو با یسنا، گفت: اخیرا مذاکراتی با چینی ها داشتیم و موافقت اولیه خود برای سرمایه گذاری در دو حوزه فرآوری قیرطبیعی و احداث هتل پنج ستاره را اعلام کردند.

به گفته معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، قرار است چینی ها دو هفته آینده برای مذاکرات بعدی در این دو زمینه به کرمانشاه بیایند و رقم سرمایه گذاری ها نیز بعد از مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه فرآوری قیرطبیعی با توجه به پتانسیل های معدنی قابل توجهی که در گیلانغرب داریم، درخواست زمین شش تا 10 هکتاری با دسترسی به زیرساخت های کافی، در این شهرستان برای احداث واحد فرآوری قیرطبیعی را داشتند.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه قرار است با احداث این واحد چندین فرآورده از قیرطبیعی استحصال شود، خاطرنشان کرد: ایزوگام، جوهر پرینتر، واکس، آسفالت فرودگاهی، عایق خطوط و لوله زیر زمین و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی چینی ها برای ساخت هتل 5 ستاره و فرآوری قیرطبیعی در کرمانشاه

آمادگی چینی ها برای ساخت هتل 5 ستاره و فرآوری قیرطبیعی در کرمانشاه