مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-21فرهنگي

«روابط خانوادگی» در جشنواره فنلاندی به نمایش در می آید


مستند «روابط خانوادگی» به کارگردانی ناصر ضمیری در نوزدهمین دوره جشنواره مستند «هلسینکی- داک پوینت» در کشور فنلاند پذیرفته شد.

- مستند روابط خانوادگی به کارگردانی ناصر ضمیری در نوزدهمین دوره جشنواره مستند هلسینکی- داک پوینت در کشور فنلاند پذیرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند روابط خانوادگی ساخته ناصر ضمیری در جشنواره مستند داک پوینت حضور خواهد داشت.

96 فیلم مستند به صورت غیررقابتی طی یک هفته از تاریخ 27 ژانویه الی 2 فوریه برابر با 7 تا 13 بهمن در شهر هلسینکی کشور فنلاند به نمایش در خواهند آمد.

همچنین امسال مستندهای خانه مادری ام مرداب ، دماغ به سبک ایرانی ، از پس برقع ، آخرین روزهای زمستان و سایه های بی خورشید از آثار مهرداد اسکویی در این جشنواره به نمایش درمی آیند و بزرگداشت او به همراه برپایی مسترکلاس آزاد در تاریخ 10 بهمن برگزار می شود.

مستند روابط خانوادگی که از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است، ارتباط پیرمردی 80 ساله به نام حاجی بابا با فرزندانش را به تصویر می کشد.

آنها در یک موقعیت خاص و ویژه قرار گرفته اند و این موقعیت باعث رفتارهایی از سوی خانواده می شود که شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روابط خانوادگی» در جشنواره فنلاندی به نمایش در می آید

«روابط خانوادگی» در جشنواره فنلاندی به نمایش در می آید