مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-22سياسي

بسیج تولید ملی در فضای مجازی را برنامه ریزی کرده است


رییس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج گفت: بسیج تولید ملی در فضای مجازی را برنامه ریزی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم، گفت: یک سال از انتشار این بیانیه گذشته و مقام معظم رهبری بر این نکته که باید با کلید واژه قوی برای تحقق بیانیه قدم برداشت تاکید کرده اند.

وی با بیان اینکه اثر گذاری بسیج در فضای مجازی نشان دهنده آن است که قصد داریم رهنمودهای مقام معظم رهبری در فضای مجازی را محقق کنیم، گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و حدود 500 تیم با یک هزار و 500 نفر شرکت کننده در آن حضور دارند.

تولید محتوای دیجیتال بومی تعریف شده است رییس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این اولین رویداد مدل استارتاپی با محوریت بسیج است که در دنیا بی نظیر بوده و نمونه ندارد، گفت: دکترین و راهبرد اصلی در مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی حرکت به سمت نهضت تولیدات دیجیتال بومی است و رویکرد اصلی در این رویداد تولید محتوای دیجیتال بومی تعریف شده است.

جعفری جوزانی بابیان اینکه یک محتوای تولیدی در فضای مجازی اگر متناسب با مسائل بومی آن منطقه باشد اثرگذاری بیشتری خواهد داشت، گفت: 180 تیم شرکت کننده و برگزیده در این رویداد به دبیرخانه دائمی معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تولید ملی در فضای مجازی را برنامه ریزی کرده است

بسیج تولید ملی در فضای مجازی را برنامه ریزی کرده است