مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-22سياسي

نهضت تولیدات دیجیتال بومی راهبرد اصلی بسیج است


رییس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج راهبرد اصلی این مجموعه را حرکت به سمت نهضت تولیدات دیجیتال بومی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی جعفری جوزانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج همدان از ظرفیت های فضای مجازی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب سخن به میان آورد و اظهار کرد: یک سال از انتشار این بیانیه می گذرد و مقام معظم رهبری بر این موضوع تأکید دارند که باید با کلیدواژه قوی در تحقق بیانیه پیش رفت.

وی از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج همزمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: حدود 500 تیم با یک هزار و 500 نفر شرکت کننده در این رویداد حضور دارند.

رییس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این اولین رویداد مدل استارتاپی با محوریت بسیج است افزود: این رویداد در دنیا بی نظیر بوده و نمونه ندارد.

وی راهبرد اصلی مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی را حرکت به سمت نهضت تولیدات دیجیتال بومی عنوان کرد و گفت: محتوای تولیدی در فضای مجازی اگر متناسب با مسائل بومی آن منطقه باشد به طور حتم اثرگذارتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت تولیدات دیجیتال بومی راهبرد اصلی بسیج است

نهضت تولیدات دیجیتال بومی راهبرد اصلی بسیج است