مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-26سياسي

انسجام و توجه به مدیریت جهادی راهگشای مشکلات است


حمید شکری روز یک شنبه در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه ایجاد انسجام و اتحاد بین گروه های سیاسی بیش از پیش احساس می شود افزود: دشمن روی بحران های سیاسی و اجتماعی در داخل کشور برنامه ریزی ویژه ای کرده از این رو باید وحدت بین آحاد مردم و مسوولان تقویت شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی جریان های داخلی اقدام به تفرقه افکنی و تخریب تلاش های دولت و مسوولان خدوم کشور می کنند که امری ناپسند است.

شکری گفت: اگر امروز در برابر مشکلات و تحریم ها و تهدیدها ایستاده ایم، همه به واسطه تلاش دولتمردان و استقامت و مجاهدت آحاد مردم بوده است.

وی افزود: تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح و مدیریت جهادی نیروهای نظامی و انتظامی زمینه ساز امنیت موجود کشورمان به رغم تهدیدهای آمریکا و نظام سلطه شده است.

فرماندار مراغه با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ادامه داد: حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای، زمینه ساز ناامیدی و عقب نشینی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهد شد.

شکری همچنین از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان خواست تا از حضور و فعالیت در ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس پرهیز کنند.

وی گفت: هرگونه سو استفاده از بیت المال و استفاده از اموال و امکانات دولتی برای نامزدهای انتخابات تخلف بوده و مناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام و توجه به مدیریت جهادی راهگشای مشکلات است

انسجام و توجه به مدیریت جهادی راهگشای مشکلات است