مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 17:082020-01-26سياسي

هکاتوریسم 2020، نقطه عطف گردشگری و فناوری اطلاعات


سجاد سنگسری یکشنبه درگفت وگو با ایرنا هدف از برگزاری نخستین رویداد هکاتوریسم درایران افزود: کشور ما به لحاظ دارا بودن نیروی متخصص و دانشگاهی درحوزه علمی و فناوری در خاورمیانه از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است؛ همچنین براساس گزارش سازمان جهانی جهانگردی، ایران رتبه دهم جاذبه های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه های طبیعی را در جهان دارا است، و بهره مندی از این ظرفیت موجود در روزگار معاصر، مستلزم پیوند حوزه گردشگری با فناوری اطلاعات است.

وی یادآورشد: امروزه صنعت گردشگری با فناوری اطلاعات وابستگی و ارتباط جدایی ناپذیری پیدا کرده به طوری که جهت کسب جایگاه و موقعیت بهتر در این صنعت و بهره مندی از مزایای بی بدیل آن، راهی جز توجه به توسعه گردشگری الکترونیک نیست.

فعال عرصه علم و فناوری افزود:تحقیقات نشان می دهد که گردشگری به عنوان یکی از صنایع پیشتاز اقتصادی در جهان است که حجم زیادی از اشتغال و تولید ملی را به خود اختصاص داده است و یکی از مولفه های قابل ملاحظه در حوزه درآمد ارزی، در کنار فعالیت های اقتصادی ـ بازرگانی یک کشور محسوب می شود.

سنگسری اظهارداشت: علاوه بر آن اقتصاد امروز دنیا، صنعت گردشگری را پس از صنایع نفت و خودروسازی به عنوان سومین پدیده اقتصادی پویا در دنیا بر می شمرد آنچه به عنوان یک ضرورت است، تلاش برای تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکاتوریسم 2020، نقطه عطف گردشگری و فناوری اطلاعات

هکاتوریسم 2020، نقطه عطف گردشگری و فناوری اطلاعات