مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-28اقتصادي

عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در کرهرود اراک آغاز شد


سعید سرآبادانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مناطق شامل مسجد سیدها، سنگبری و رحمتی به طول 16 کیلومتر است و شبکه جمع آوری فاضلاب برای 2 هزار مشترک در این مناطق پیش بینی شده است.

وی گفت: این طرح کمتر از 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید که با اتمام آن کلانشهر اراک به عنوان نخستین کلانشهر معرفی می شود که به طور کامل به سامانه جمع آوری فاضلاب مجهز شده است.

سرآبادانی با بیان اینکه 97 درصد از شبکه جمع آوری فاضلاب اراک به وسعت 950 کیلومتر انجام شده است، اظهار داشت: عملیات شبکه فاضلاب اراک از سال 76 آغاز شده و تاکنون یک هزار و 500 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

رییس امور آب و فاضلاب شهرستان اراک گفت: در اجرای این طرح یکهزار انشعاب فاضلاب برای مشترکان در 950 کیلومتر تامین شده و یکهزار و 500 میلیارد ریال نیز برای ساخت تصفیه خانه با ظرفیت یک هزار و 100 لیتر ورودی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح جمع آوری شبکه فاضلاب اراک 18 مخزن با ظرفیت 118 هزار مترمکعب در نظر گرفته شده، گفت: تصفیه خانه فاضلاب اراک با کیفیت خروجی مناسب در 2 بخش کشاورزی و صنعت شامل 400 لیتر برای فضای سبز شهرداری و 200 لیتر نیز برای شهرک صنعتی خیرآباد اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در کرهرود اراک آغاز شد

عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در کرهرود اراک آغاز شد