مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-28اقتصادي

طرح هادی 24 روستای خراسان جنوبی افتتاح می شود


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از افتتاح 24 طرح هادی روستایی در استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

- علی اصغر آسمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال 24 طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد و 600 میلیون ریال در استان به افتتاح می رسد.

وی بیان کرد: از این تعداد دو طرح در روستاهای خوسف، دو طرح در روستاهای درمیان، سه طرح در طبس، پنج طرح سربیشه، هفت طرح نهبندان، چهار طرح قاین و یک طرح در بشرویه به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی به اجرای طرح مسکن محرومین در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح ساخت 10 هزار واحد مسکن در روستاهای استان در دستور کار قرار گرفت.

آسمانی مقدم با بیان اینکه از این تعداد پنج هزار واحد سهم بنیاد مسکن است، عنوان داشت: تاکنون هزار و 500 واحد از این خانه ها تکمیل و طی مراسمی با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به بهره برداری رسیده است.

افتتاح 1000 واحد طرح مسکن محرومین وی همچنین از افتتاح هزار واحد مسکن محرومین در استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: میزان اعتبار مصوب این پروژه ها نیز بالغ بر 650 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی اضافه کرد: از این تعداد 127 واحد در شهرستان سربیشه، 100 واحد در طبس، 43 واحد در فردوس، 123 واحد در قاین، 116 واحد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 24 روستای خراسان جنوبی افتتاح می شود

طرح هادی 24 روستای خراسان جنوبی افتتاح می شود