مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 05:162020-01-30اقتصادي

58 طرح اشتغال روستایی در خلخال اجرا شد


محمد حسن شاهنده روز پنجشنبه در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال افزود: سقف تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان 40 میلیارد ریال با کارمزد بانکی 6 درصد با یک سال تنفس پرداخت و همچنین پنجسال سال زمان بازپرداخت تسهیلات برای متقاضیان این تسهیلات است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از طرح های گردشگری اجرا شده در مناطق محروم روستایی استان اردبیل از جمله طرح های بوم گردی حمایت می کند، گفت: در سال جاری این صندوق با پرداخت تسهیلات به مجریان طرح های گردشگری خلخال زمینه اجرای این طرح ها در مناطق محروم روستایی این شهرستان را فراهم کرده است.

شاهنده با بیان اینکه این صندوق با پرداخت تسهیلات به مجریان طرح های مشاغل و کسب و کار روستایی زمینه ایجاد 550 فرصت شغلی جدید را در استان اردبیل فراهم کرده، افزود: صندوق توانسته امسال از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و تفاهم نامه های منعقده به منظور حمایت از ایجاد کسب و کار این تعداد شغل ایجاد کند.

او بیان کرد: این صندوق با ارائه تسهیلات قرض الحسنه، حمایت ویژه ای از فعالیت واحدهای تولیدی استان کرده است،اظهار کرد: 400 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد چهار درصد امسال برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در استان و رفع نیازهای ضروری افراد پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 طرح اشتغال روستایی در خلخال اجرا شد

58 طرح اشتغال روستایی در خلخال اجرا شد