مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 15:362020-01-30سياسي

پیام مشترک استاندا ر ، امام جمعه و مسئولان استان کرمان به مناسبت 12 بهمن


12بهمن ماه، برای ملت ایران، یادآور بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وطن؛ فروریختن ابهت پوشالی طاغوت و تحقق وعده های الهی است.

این روز تاریخی، شروع دوره جدیدی در تاریخ جهان بود و آثار آن همچنان ادامه دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری ، انقلاب اسلامی ایران سرمشق ملت های آزاده برای رهایی از استبداد و استعمار و سرآغاز بیداری اسلامی در جهان شد.

این پیام می افزاید: در چنین روزی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در اوج شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی مردم بپا خاسته به خاک لاله گون وطن بازگشت و انقلاب اسلامی در وصال امت و امام اوج گرفت و امواج انقلاب اسلامی عرصه میهن را درنوردید و کاخ ستم شاهی را به لرزه درآورد و نظام پادشاهی 2500 ساله را ویران کرد.

این پیام ادامه می دهد: 12 بهمن ماه آغازگر انقلاب در جهان بی روح شد تا هیمنه پوشالی استکبار را با امواج تظلم خواهی و عدالت طلبی مظلومان و رنج کشیدگان به زیر کشد و الگویی از مقاومت را از طریق سرداران و فرزندان بی ادعای روح الله، امام امت، در کشورهای منطقه و جهان به نمایش بگذارد که نتایج آن اکنون در بین آزادی خواهان عراق، افغانستان، سوریه، یمن، لبنان و دیگر کشورها خواب را از چشمان آمریکای جنایتکار و ایادی آن ربوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک استاندا ر ، امام جمعه و مسئولان استان کرمان به مناسبت 12 بهمن

پیام مشترک استاندا ر ، امام جمعه و مسئولان استان کرمان به مناسبت 12 بهمن