مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 17:172020-01-31ورزشي

برد خانگی شهرداری جوان ارومیه مقابل همنام کرجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا این دیدار عصر امروز، جمعه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز از نزدیک نظاره گر این مسابقه بود.

تیم شهرداری جوان ارومیه ست اول این بازی را با امتیاز 27 بر 25 به حریف واگذار کرد، ولی در ادامه، ست های دوم، سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 17 و 25 بر 22 به برتری رسید.

شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری جوان ارومیه با کسب این پیروزی چهاردهمین برد خود را رقم زدند و همچنان در صدر جدول رده بندی گروه 2 قرار دارند، تیم شهرداری کرج نیز در رده پنجم است.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در چارچوب هفته شانزدهم این رقابت ها روز دوشنبه هفته آینده چهاردهم بهمن ماه در سالن 6 هزار غدیر این شهر میزبان تیم دشتستان بوشهر است، این تیم پیشتر در فاصله چهار هفته مانده تا پایان دور مقدماتی لیگ دسته یک کشور به عنوان صدرنشین گروه 2 صعود خود به مرحله پلی آف را مسجل کرده است.

امسال تیم شهرداری جوان ارومیه با ترکیب بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست (کاپیتان اسبق تیم ملی) در کوران رقابت های دسته یک کشور حضور یافته است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دسته یک کشور یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی از روز 23 آذر ماه امسال، با حضور 19 تیم در 2 گروه 10 و 9 تیمی در شهرهای مختلف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد خانگی شهرداری جوان ارومیه مقابل همنام کرجی

برد خانگی شهرداری جوان ارومیه مقابل همنام کرجی