مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-01فرهنگي

7 فیلم سینماگران ایرانی در جشنواره گوتنبرگ سوئد


چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ سوئد امسال در چند بخش فیلم های داستانی و غیرداستانی ایرانی را به روی پرده می برد.

- چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ سوئد امسال در چند بخش فیلم های داستانی و غیرداستانی ایرانی را به روی پرده می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند سایه های بی خورشید به کارگردانی مهرداد اسکویی پس از درخشش در جشنواره بین المللی مستند آمستردام (ایدفا) و کسب جایزه بهترین کارگردانی و دعوت به چند جشنواره از جمله کراکو لهستان، جشنواره مستند موزه هنر نیویورک، بیگ اسکای کانادا و همچنین جشنواره هلسینکی فنلاند، در جدیدترین حضور بین المللی خود میهمان جشنواره گوتنبرگ سوئد است.

سایه های بی خورشید به همراه فیلم های پسر- مادر ساخته مهناز محمدی، مستند کودتای 53 به کارگردانی تقی امیرانی، در میان تپه ها به کارگردان رضا کیوان فر و یک ماه برای پدرم به کارگردانی مانیا اکبری و داگلاس وایت محصول مشترک ایران، انگلیس و آلمان در بخش پنج قاره جشنواره گوتنبرگ به روی پرده می روند.

مردچادر ساخته کاوه تهرانی محصول مشترک ایران و نروژ و ژیرله از بهار روحانی نیز در بخش تمرکز: فمینیسم این جشنواره نمایش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 فیلم سینماگران ایرانی در جشنواره گوتنبرگ سوئد

7 فیلم سینماگران ایرانی در جشنواره گوتنبرگ سوئد