مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-01اقتصادي

رضایتمندی مشتریان با محصولات جدید سایپا


گروه خودروسازی سایپا با اجرای برنامه توقف تولید پراید و جایگزینی آن با محصولات جدید، در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.

- به نقل از پایگاه خبری سایپا، آقای رضا رحمانی، در بازدید سرزده از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و بررسی برنامه های این خودروساز در زمینه توسعه محصول و عرضه 8 خودرو جدید در سه سال آینده، افزود: سایپا با اجرای این برنامه و عرضه خودرو های جدید در سه سال آینده، می تواند توان رقابت خود در بازار های داخلی و خارجی را ارتقاء دهد.

وی اضافه کرد: عرضه محصولات جدید سایپا در آینده، بخشی از کاستی های برجای مانده از گذشته را جبران کرده و افزایش سطح رضایت مردمی از این خودروساز را به همراه خواهد داشت.

رحمانی در بخش دیگری، گروه خودروسازی سایپا را مجموعه ای پیشتاز در امر داخلی سازی قطعات خودرو دانست و گفت: نهضت ساخت داخل مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و از سیاست های کلی دولت است که سایپا در این زمینه توانسته با داخلی سازی 53 قطعه، حرکتی بزرگ را به انجام برساند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ما در صنعت خودرو از برنامه داخلی سازی جلوتر هستیم افزود: بیش از 90 درصد قطعات محصولات آینده سایپا نیز در داخل تولید شده که نشان می دهد این خودروساز در طرح ملی بومی سازی، مشارکتی فعال و قابل تقدیر داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایتمندی مشتریان با محصولات جدید سایپا

رضایتمندی مشتریان با محصولات جدید سایپا