مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-02سياسي

هوشمندسازی گمرک وارد فاز اجرایی شد


رییس گمرک ایران بابیان اینکه هوشمند سازی گمرک کشور وارد فاز اجرایی شده است، گفت: این رویه طبق پیش بینی ها، در هفته دولت سال آینده به سرانجام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی میر اشرفی ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداری گمرک سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در بحث الکترونیک شدن و مجازی کردن امور گمرک قدم های مثبتی برداشته شده است، ابراز داشت: در بحث هوشمند سازی هم اکنون گمرک کشور وارد فاز اجراشده است.

وی بابیان اینکه قلمروی جمهوری اسلامی یکی از اقتصادی ترین مناطق به لحاظ ترانزیت بار به شمار می رود، افزود: ازآنجاکه حیف است این مزیت خدادادی استفاده نشود نیاز بود تسهیلات و زیرساخت هایی را ایجاد کنیم تا کالای بیشتری از قلمرو ترانزیت خارجی عبور کنند.

رییس گمرک ایران ضمن بیان اینکه هم اکنون با هوشمند سازی رویه ترانزیت و سیستمی شدن اظهارنامه ها کاغذ به طور کامل حذف شده است، ابراز داشت: یک قسمی از کار با اپلیکیشن گمرک موبایل خدماتی ارائه می شود که این بیشتر موارد افزایش خواهد یافت.

میر اشرفی ضمن بیان اینکه با تولید پلمب هوشمند و اتکا به همکاری دانشگاه ها توانستیم گمرک را مجهز به تراشه کنیم، تصریح کرد: نزدیک دو سه ماه است کانتینرهای عبوری از محل قلمرو جمهوری اسلامی موظف به استفاده از آن است و از سویی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی گمرک وارد فاز اجرایی شد

هوشمندسازی گمرک وارد فاز اجرایی شد