مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-05سياسي

طرح شمسا با هدف کمک به مساله محوری هسته های پژوهشی در اصفهان اجرا می شود


محمدامین رجبی، معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اجرای طرحی با عنوان شمسا از سوی بسیج دانشجویی اصفهان گفت: - معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان گفت: طرح شمسا از سوی بسیج دانشجویی با هدف کمک به مساله محوری هسته های پژوهشی اجرا می شود.

محمدامین رجبی، معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اجرای طرحی با عنوان شمسا از سوی بسیج دانشجویی اصفهان گفت: در این طرح گروه های علمی مساله محور را احصا می کنیم.

رجبی با بیان اینکه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت های سنگینی را روی دوش جوانان قرار داده اند، اف زود: یکی از بزرگترین نقش آفرینان گام دوم انقلاب از نظر رهبر انقلاب جوانان هستند.

معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان بیان کرد: بر همین اساس طرح اعتلای بسیج دانشجویی جزو مهمترین ماموریت های ما قرار گرفته و به صورت رسمی از سال 98 در معاونت های سازمان عملی شد و یکی از بخش های مهم، تشکل هسته های مساله محور بود.

وی ادامه داد: هسته های مساله محور در حوزه های مختلف و با مأموریت های عملیاتی کار خود را آغاز کرده اند و در استان اصفهان پژوهشکده هایی نظیر شهید اعتباری در دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شمسا با هدف کمک به مساله محوری هسته های پژوهشی در اصفهان اجرا می شود

طرح شمسا با هدف کمک به مساله محوری هسته های پژوهشی در اصفهان اجرا می شود