مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-05حوادث

جاسازی محموله قاچاق 4میلیارد تومانی در پوشش قیر


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون تانکر در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون تانکر در محور" یاسوج-اصفهان" خبر داد.

سردار مهدی انصاری گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور ورودی یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی برقرار کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ابتدا راننده یک برگ بارنامه حامل 23 هزار لیتر قیر را ارائه کرد و مأموران به رفتار راننده کامیون مشکوک شدند و در بازرسی از آن 189 هزار عدد فلش و مموری،10هزارو 800 عدد کابل شارژر،4 هزار و 251 عدد پاور بانک و دیگر متعلقات رایانه ای که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

سردار انصاری با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 40 میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسازی محموله قاچاق 4میلیارد تومانی در پوشش قیر

جاسازی محموله قاچاق 4میلیارد تومانی در پوشش قیر