مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-07سياسي

انتصاب خواندن انتخابات، کاملا کذب است


امام جمعه ایلام با کذب خواندن برخی که انتخابات جمهوری اسلامی ایران را انتصاب می خوانند، گفت: انتخابات کاملا به دست خود مردم رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه، گفت: انسان با تقوا تلاش می کند زندگی کم هزینه ای داشته باشد، آنان همواره تلاش می کنند در خوردن و آشامیدن اصراف نکنند.

  وی افزود: تقوا بهترین توشه ای است که انسان می تواند همراه خود در سفر طولانی آخرت داشته باشد، بنابراین دهه فجر نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد.

  امام جمعه ایلام اظهار کرد: هیچ مسلمانی در این دنیا نمی تواند تنفس در این دنیا را مدیون بنیان گذار انقلاب، امام خمینی(ره) نباشد، زیرا امام راحل ملت را از ظلمت شاه و آمریکا بیرون کشیده و به عزت و آزادی رساند.

  وی ادامه داد: از برکت انقلاب هم اکنون فریاد مرگ بر امریکا در جهان طنین انداز شد، ما باید قدردان این نعمت باشیم و همواره راه امام راحل را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان داشت: رهبر انقلاب در دیدار 16 بهمن با اقشار مختلف مردم، شرکت در انتخابات را توصیه کرد، زیرا شرکت در انتخابات، تعیین سرنوشت خودمان به دست خودمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب خواندن انتخابات، کاملا کذب است

انتصاب خواندن انتخابات، کاملا کذب است