مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 17:302020-02-08سياسي

مبانی حاکمیت ما به لحاظ ایدئولوژی، اسلام است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دشمنان انقلاب هرگاه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودند، از مواضع خود عقب نشینی کردند.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دشمنان انقلاب هرگاه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودند، از مواضع خود عقب نشینی کردند.

محمود ثمینی امروز با حضور در همایش فصل حضور دختران رأی اولی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل نمی شد مگر با رهبری و راهنمایی های داهیانه حضرت امام (ره) در قبل از انقلاب و مبارزات مردمی علیه طاغوت که مردم با به صحنه آمدن، خواستار تغییر حاکمیت در آن زمان شدند.

وی تصریح کرد: امام راحل در اوایل انقلاب به خاطر اعتقاد به حضور مردم در تصمیم گیری ها، موضوع نوشتن و تصویب قانون اساسی را به خبرگان امور سپرد و پس از تکمیل قانون اساسی، در وهله اول به رأی عموم گذاشته شد و با آراء بسیار بالا، قانون اساسی به تصویب رسید.

ثمینی در خصوص چگونگی انتخاب حکومت اسلامی افزود: با توجه به حضور گروه های مختلف مانند کمونیست ها منافقین و امثال آن ها در اوایل انقلاب که هرکدام به دنبال منافع حزبی خود بودند، امام خمینی با ابراز اینکه من به جمهوری اسلامی رأی می دهم نه یک کلمه کمتر، نه یک کلمه بیشتر نظام جمهوری اسلامی به آرا و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی حاکمیت ما به لحاظ ایدئولوژی، اسلام است

مبانی حاکمیت ما به لحاظ ایدئولوژی، اسلام است