مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-09سياسي

واریزهای مجازی انتخابات کذب است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: اخیرا در فضای مجازی پیام هایی به افراد فرستاده می شود که اگر تعدادی را به یک گروه تبلیغ کننده عضو کنند، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: اخیرا در فضای مجازی پیام هایی به افراد فرستاده می شود که اگر تعدادی را به یک گروه تبلیغ کننده عضو کنند، مبلغی به حساب آنان واریز می شود که بررسی ها نشان داده هیچ تراکنشی انجام نشده است.

حجت الاسلام یداله وحدانی نیا، امروز یکشنبه 20 بهمن، در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان، اظهار کرد: باتوجه به مصوبه شورای عالی امنیت ملی و تایید رهبری، دستورالعمل اجرایی مدیریت و کنترل فضای مجازی در انتخابات در دوازدهم بهمن ماه به دادستان های خراسان جنوبی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ضریب نفوذ و بهره گیری از فضای مجازی و جایگاهی که در بین مردم دارد، افزود: در زمان انتخابات، تارنماها و سایت هایی غیرمجاز ایجاد می شوند که باید برخورد شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به تکالیف دستگاه ها، افزود: پایش و نظارت و جلوگیری از سوء استفاده از حقوق نامزدها و طرفداران از برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریزهای مجازی انتخابات کذب است

واریزهای مجازی انتخابات کذب است