مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 05:502020-02-12سياسي

ورود بیش از 33 هزار گردشگر به جزیره قشم


رییس کمیته آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: در نخستین روز تعطیلات ویژه 22 بهمن، 33 هزار و 136 گردشگر از سه مسیر زمینی، دریایی و هوایی وارد جزیره زیبای قشم شدند.

- محمدرضا عباسی صبح امروز(23 بهمن ماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: 25 هزار و 906 تن از گردشگران از طریق زمینی و با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی با گذر از روی آب های نیلگون خلیج فارس وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.

وی ادامه داد: این تعداد مهمان با 7 هزار و 938 دستگاه خودرو از روز گذشته تا بعدازظهر امروز (سه شنبه 22 بهمن ماه) توسط 22 دستگاه لندینگ کرافت (شناورهای حمل خودرو) وارد قشم شدند.

به گفته رییس کمیته آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، 4 هزار و 632 گردشگر هم از مسیر دریایی با شناورهای مدرن از اسکله شهید حقانی بندرعباس وارد اسکله شهید ذاکری شهر قشم شدند.

وی همچنین مسیر پروازی را مبدا سوم ورود گردشگر به قشم اعلام کرد و افزود: در این مدت دو هزار و 598 گردشگر هم از چند فرودگاه کشورمان وارد فرودگاه بین المللی قشم شدند.

عباسی خاطرنشان کرد: تعطیلات آخر هفته در دو نوبت از بهمن ماه را فرصت مهمی برای آماده شدن کمیته های 10 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای میزبانی از انبوه مهمانان و گردشگران نوروز 99 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 33 هزار گردشگر به جزیره قشم

ورود بیش از 33 هزار گردشگر به جزیره قشم