مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-12سياسي

طرح «شمسا» در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است


مسؤول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح شمسا و سامانه کندو 2 برنامه مهم بسیج دانشجویی درحوزه شناسایی و حل مساله های مهم سیستان و بلوچستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا کیخا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: یک سال از آغاز رویکرد جدید بسیج دانشجویی مبتنی بر طرح اعطلا می گذرد.

مسؤول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان افزود: برخلاف تمامی توطئه ها و دشمنی ها به فرموده مقام معظم رهبری شهادت حاج قاسم نشان داد مسیری که می رویم درست است.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان یک تشکل از سال 67 فعالیت خود را آغاز کرد و از مرز 31 سالگی گذشتیم ،کارنامه مثبت و درخشانی از بسیج نشان داده شد، اما معتقدیم بسیج میتواند موثرتر در فضای کشور نقش ایفا کند.

کیخا بیان کرد: بعد از مدتها کار مطالعاتی و بررسی پیرامون منویات رهبری انقلاب، بسیج به این رسید که باید رویکرد خود را از موضوع محوری به سمت مسئله محوری تغییر دهد چرا که قائل به این هستیم که اگر مسئله های جامعه را ندانیم نمیتوانیم کاری انجام دهیم.

وی افزود: در همین راستا بیش از 30 سخنرانی رهبری انقلاب در محور دانشگاه و دانشجو و بسیج مورد مطالعه قرار گرفت و در حوزه های محتلف انقلاب به این رسیدیم که از اول باید مسائل را شناسایی کنیم و بعد از آن شناخت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «شمسا» در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است

طرح «شمسا» در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است