مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-13اقتصادي

پلاک کوبی و احراز هویت 19 هزار شتر در هرمزگان


رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد: با ورود دستگاه قضایی به موضوع ساماندهی شترهای سرگردان ،تاکنون تعداد 19 هزار و دویست شتر پلاک کوبی و احراز هویت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز اعلام کرد: بر اساس آمار ارائه شده توسط اداره کل جهاد کشاورزی استان، در پی ورود دستگاه قضایی به موضوع ساماندهی شترهای سرگردان از مجموع  حدود 21 هزار نفر شتر موجود در مناطق مختلف استان، تعداد 19 هزار و 200 نفر شتر پلاک کوبی و احراز هویت شده اند.

وی همچنین بر لزوم تسریع در روند شناسایی و پلاک کوبی مابقی این احشام توسط دستگاه های مسئول با رعایت حقوق حیوانات به منظور اجتناب از آزار و آسیب دیدن آنها و تکمیل روند احراز هویت آنها تا پایان سال جاری تأکید کرد.

 رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان همچنین لزوم احداث آبشخور مناسب و متعدد برای این احشام توسط اداره کل جهاد کشاورزی را متذکر شد و این موضوع را در کاهش حوادث جاده ای ناشی از تردد آنها در محورهای مواصلاتی استان حائز اهمیت برشمرد.

گفتنی است؛ حدود یک ماه پیش رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد در پی مخاطرات ناشی از تردد شترهای سرگردان در محورهای مواصلاتی این استان و بروز حوادث ناگوار، به منظور صیانت از حقوق عامه و  با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک کوبی و احراز هویت 19 هزار شتر در هرمزگان

پلاک کوبی و احراز هویت 19 هزار شتر در هرمزگان