مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-13سياسي

جامعه ایالات متحده کسی مانند ترامپ را می پسندد


دو کتاب «آتش و خشم، درون کاخ سفید» و «ترس، ترامپ درون کاخ سفید» با حضور مترجمان اثر، علیرضا کوهکن و جمعی از مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشوردر کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

- دو کتاب آتش و خشم، درون کاخ سفید و ترس، ترامپ درون کاخ سفید با حضور مترجمان اثر، علیرضا کوهکن و جمعی از مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشوردر کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست نقد و بررسی کتاب های آتش و خشم، درون کاخ سفید و ترس، ترامپ درون کاخ سفید ، یکشنبه 20 بهمن ماه با حضور ثمانه اکوان و میلاد فشتمی مترجمان آثار، دکتر علیرضا کوهکن، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، حمیدرضا غلام زاده، پژوهشگر حوزه مطالعات آمریکا و جمعی از علاقه مندان، در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست حمیدرضا غلام زاده درباره آثار منتشر شده با موضوع رؤسای جمهور آمریکا گفت: بحث خاطره نگاری یکی از گونه های رایج ادبیات در آمریکا است و افرادی در این حوزه فعالیت می کنند که به عنوان تاریخ نگار و زندگینامه نویس رؤسای جمهور آمریکا شناخته می شوند و به طور کلی به عنوان کاری پرسود در این حوزه مطرح است.

وی افزود روی کار آمدن دونالد ترامپ و پیروزی او در انتخابات نتیجه اختلاف و شکاف سیاسی موجود در آمریکا است؛ بر اساس نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ایالات متحده کسی مانند ترامپ را می پسندد

جامعه ایالات متحده کسی مانند ترامپ را می پسندد