مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:252020-02-16فرهنگي

افتتاح یک سینما توسط شهرداری با نمایش یک سانس رایگان!


سینما بهاران در منطقه 17 تهران با نمایش فیلم «23 نفر» برای شهروندان منطقه با حضور مسوولان شهری و فرهنگی-هنری به صورت آزمایشی بعداظهر شنبه 26 بهمن ماه راه اندازی شد.

- سینما بهاران در منطقه 17 تهران با نمایش فیلم 23 نفر برای شهروندان منطقه با حضور مسوولان شهری و فرهنگی-هنری به صورت آزمایشی بعداظهر شنبه 26 بهمن ماه راه اندازی شد.

این فیلم به مدت یک هفته هر شب ساعت 20 به صورت رایگان برای شهروندان به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین راه اندازی آزمایشی سینما و مرکز همایش بهاران با حضور هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر، علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری، محمود کلهری شهردار منطقه و محمد سعادت رییس فرهنگ سرای سردار حاج قاسم سلیمانی، شنبه 26 بهمن در این فرهنگ سرا برگزار شد.

در حاشیه این مراسم محمود کلهری شهردار منطقه 17 ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) گفت: بهره برداری سالن سینما برای مردم منطقه 17 که مردمانی فرهنگی و ولایی محسوب می شوند به حق اقدام شایسته ای است و جای خالی سالن سینما برای شهروندان این منطقه احساس می شد.

وی اظهار امیدواری کرد با جذب سرمایه گذار استفاده از این شاخه هنری به عنوان هنر هفتم برای منطقه بیشتر شود چرا که این شهروندان شایستگی و لیاقت بهرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک سینما توسط شهرداری با نمایش یک سانس رایگان!

افتتاح یک سینما توسط شهرداری با نمایش یک سانس رایگان!