مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:002020-02-22پزشكي

برخورد با انتشار دهندگان هرگونه کلیپ جعلی یا خبر کذب درمورد کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار وحید مجید با توجه به اظهار نظر رسمی مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مشاهده مواردی دال بر ابتلاء تعدادی از هموطنان در کشور به بیماری کرونا ویروس و نظر به اطلاع رسانی .

- رییس پلیس سایبری کشور گفت: پلیس فتا با انتشار دهندگان هرگونه کلیپ جعلی یا خبر کذب در مورد بیماری کرونا ویروس برخورد قانونی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار وحید مجید با توجه به اظهار نظر رسمی مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مشاهده مواردی دال بر ابتلاء تعدادی از هموطنان در کشور به بیماری کرونا ویروس و نظر به اطلاع رسانی های صورت گرفته در رسانه ملی و خبرگزاری ها مرتبط با این موضوع، به منظور آگاهی سازی هموطنان گرامی به تشریح مطالبی پرداخت.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اساس رصد های صورت گرفته در فضای مجازی کشور که جز مأموریت های اصلی این پلیس محسوب می شود، متأسفانه شاهد انتشار اخبار جعلی و کلیپ های غیر واقعی و تقطیع شده در خصوص انتشار وسیع بیماری کرونا ویروس هستیم که انتشار اینگونه کلیپ ها و اخبار جعلی در فضای مجازی باعث ایجاد نگرانی خانواده ها و تشویش اذهان عمومی در کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با انتشار دهندگان هرگونه کلیپ جعلی یا خبر کذب درمورد کرونا

برخورد با انتشار دهندگان هرگونه کلیپ جعلی یا خبر کذب درمورد کرونا