مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-24اقتصادي

قیر مورد نیاز دستگاه های اجرایی از طریق بورس کالا تامین شود


مدیرکل بودجه وزارت نفت با اشاره به فساد شکل گرفته در توزیع قیر پروژه های عمرانی به شیوه تهاتری،گفت: برای حل مشکل باید دستگاههای اجرایی مکلف شوند قیر مورد نیاز خود را از بورس خریداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از برنامه پایش ، یاسر میرزایی، مدیرکل بودجه، ارزیابی و منابع وزارت نفت، دیشب در این برنامه که با موضوع قیر رایگان روی آنتن رفت، با اشاره به قانون بودجه سنواتی، گفت: در قانون بودجه بندی وجود دارد که در آن تاکید می کند وزارت نفت باید ماده اولیه تولید قیر را که در پالایشگاه های تحت نظر این وزارت خانه تولید می شود، به دستگاه هایی نظیر وزارت راه، آموزش و پرورش، کشور و بنیاد مسکن تحویل دهد تا قیر مورد نیاز پروژه های عمرانی آنها تأمین گردد.

وی بیان کرد: قیر رایگان به این معنا نیست که برای دولت بدون هزینه تمام می شود، بلکه فرایند به گونه ای است که عدد و رقمی در این زمینه جابجا نمی شود و به عبارت دیگر خرید و فروش صورت نمی گیرد که محل اشکال است.

میرزایی گفت: فرآیند از گذشته بدین صورت بوده است وزارت نفت کارگروهی تشکیل می داده که در آن حواله هایی را به نفع دستگاه ها صادر می کرد که در آن نوشته شده بود یک پالایشگاه خاص به میزانی مشخص وکیوم باتوم به یکی از دستگاه های ذینفع بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیر مورد نیاز دستگاه های اجرایی از طریق بورس کالا تامین شود

قیر مورد نیاز دستگاه های اجرایی از طریق بورس کالا تامین شود