مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:402020-02-25اقتصادي

دبی کشکان به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد


باتوجه به اینکه دبی پایه رودخانه ها بالا و روبه افزایش است، در صورت تداوم بارش ها حداکثر آبدهی رودخانه کشکان فردا بعدازظهر به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل آب منطقه ای لرستان گفت: باتوجه به اینکه دبی پایه رودخانه ها بالا و روبه افزایش است، در صورت تداوم بارش ها حداکثر آبدهی رودخانه کشکان فردا بعدازظهر به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد.

رضا میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبی سیلابی خرم رود امروز در بالاترین میزان به 180 مترمکعب در ثانیه رسید که مقداری فروکش کرده و دم غروب به 135 مترمکعب در ثانیه رسید.

وی با اشاره به این که در حال حاضر دبی سیلابی رودخانه کشکان در پلدختر 1300 مترمکعب در ثانیه است که روند افزایشی دارد، عنوان کرد: باتوجه به اینکه دبی پایه رودخانه ها بالاست بارش ها به این میزان اضافه می کند و در صورت تداوم بارش ها حداکثر آبدهی رودخانه کشکان فردا بعدازظهر به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان با اشاره به این که دبی سیلابی رودخانه تیره دورود حداکثر به 135 مترمکعب در ثانیه رسیده است، عنوان کرد: در شهرستان دلفان دبی سیلابی رودخانه بادآور به 230 متر مکعب رسیده و روند افزایشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبی کشکان به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد

دبی کشکان به 4200 مترمکعب در ثانیه می رسد