مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-26بين الملل

عناوین روزنامه های هفتم اسفند در خراسان رضوی


این روزنامه با انتشار عنوان وضعیت کرونا در جهان در زیر آن نوشت: 3 درصد قربانی،34 درصد بهبودیافته عکس نخست روزنامه خراسان نیز با عنوان قاب مرگ دیکتاتورها کامل شد به تصویری از حسنی مبارک رییس جمهوری مخلوع مصر اختصاص دارد که در سن 94 سالگی درگذشت.

ویژه نامه خراسان رضوی: ویژه نامه خراسان رضوی با روتیتر در سایه غفلت مسئولان قیمت سیر، لیموترش و زنجبیل سر به فلک کشید در تیتر نخست خود نوشت: جولان کاسبان کرونا در بازار میوه و تره بار عکس نخست ویژه نامه خراسان رضوی نیز تصویری از رونمایی از ملزومات دیالیز صفاقی تولید داخل در مشهد با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و تولیت آستان قدس رضوی است.

روزنامه قدس: این روزنامه با روتیتر بودجه سال 99 برای انجام اصلاحات به کمیسیون تلفیق مجلس برگشت داده شد در تیتر نخست خود نوشت: کلیات بودجه در دوربرگردان بهارستان عکس نخست روزنامه قدس نیز تصویری از رونمایی از ملزومات دیالیز صفاقی تولید داخل در مشهدبا حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و تولیت آستان قدس رضوی است.

ویژه نامه قدس خراسان رضوی: این ویژه نامه به نقل از معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نوشت: خراسان رضوی قطب موثر توسعه اقتصاد دانش بنیان است عکس نخست ویژه نامه قدس خراسان رضوی نیز تصویری ازتخریب 650 باغ ویلای غیر مجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناوین روزنامه های هفتم اسفند در خراسان رضوی

عناوین روزنامه های هفتم اسفند در خراسان رضوی