مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-26سياسي

گام های مثبت در مقابله با کرونا/ قشم در تولید «آب ژاول» خودکفا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مرتضی شیخ زاده ظهر امروز در نهمین نشست ستاد خدمات سفر منطقه آزاد قشم با محوریت ویروس کرونا، اظهار داشت: جزیره قشم در تولید ماده ضدعفونی کننده آب ژاول به خودکفایی رسیده است.

وی با اشاره به کارایی این ماده در مقابله با ویروس کرونا، افزود: تمامی سطل های زباله و نقاط حساس جزیره قشم با استفاده از این ماده ضدعفونی خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا 450 هزار ماسک خریداری و در انبار منطقه آزاد قشم موجود است که بنابر نظر شبکه بهداشت و درمان جزیره توزیع خواهد شد.

شیخ زاده ادامه داد: 250 هزار عدد از این ماسک ها و همچنین 100 لباس محافظت شخصی پزشکان و پرستاران امروز در اختیار شبکه بهداشت و درمان قشم قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: اتوبوس آمبولانس 12 تخته این سازمان نیز در راستا مسوولیت اجتماعی در اختیار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: 2 هزار لیتر وایتکس، پنج هزار لیتر الکل 70 درصد، 100 هزار جفت دستکش لاتکس و 10 دستگاه تب سنج دیجیتالی نیز در جزیره قشم وجود دارد.

شیخ زاده خاطرنشان کرد: تامین 20 تب سنج دیگر، 100 کیت کاور حمل جسد، پنج دست لباس فشار مثبت و 100 عینک مخصوص نیز در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های مثبت در مقابله با کرونا/ قشم در تولید «آب ژاول» خودکفا شد

گام های مثبت در مقابله با کرونا/ قشم در تولید «آب ژاول» خودکفا شد