مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:452020-02-28ورزشي

نسبت به دوره قبل پارالمپیک شرایط بهتری دارم


فدراسیون قایقرانی روز جمعه به نقل از شهلا بهروزی راد اعلام کرد: اردوهای خوبی پشت سرگذاشته و تمریناتم را زیرنظر سرمربی تیم پاراکانو با جدیت ادامه می دهم و خوشبختانه به شرایط خوبی رسیده ام.

وی با بیان اینکه حدود 6 ماه تا زمان پارالمپیک باقی مانده، گفت: به طور قطع در این فرصت جدیدترین شیوه های تمرینی را دنبال و با همه توان برای کسب صد در صد آمادگی تلاش می کنم تا بتوانم نتیجه مطلوب را از مسابقات کسب کنم.

بهروزی راد ادامه داد: تیم پاراکانو ایران 2 رویداد مهم که اولین آنها مسابقات قهرمانی آسیا و سپس مسابقات قهرمانی جهان است را پیش رو دارد که به روند آماده سازی تیم و بازیکنان اییران می تواند کمک زیادی کند.

عضو تیم ملی آب های آرام معلولان ایران گفت: موفقیت در این 2 رویداد مهم می تواند پیش زمینه ای برای موفقیت در مساببقات پارالمپیک باشد.

وی همچنین در خصوص شناختش از رقبای خود در مسابقات پارالمپیک گفت: قایقرانان ازبکستان و انگلستان رقبای اصلی من هستند که در مسابقات کسب سهمیه هم بالاتر از من قرار گرفتند، آنها مدت هاست که به سختی تمررین می کنند تا بهترین وضعیت را داشته باشند.

بهروزی راد با بیان اینکه وی اختلاف چندانی با رقبایش ندارد، گفت: شرایط مسابقات نیز در گرفتن نتیجه بسیار اثرگذار است ولی در مجموع برای مسابقات پارالمپیک توکیو شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به دوره قبل پارالمپیک شرایط بهتری دارم

نسبت به دوره قبل پارالمپیک شرایط بهتری دارم