مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 08:102020-02-29سياسي

اجرای تمهیدات بهداشتی در آرامستان سمنان/ مبلمان شهری ضدعفونی شد


شهردار سمنان از اجرای تمهیدات بهداشتی در آرامستان این شهر خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مبلمان شهری ضدعفونی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شهرداری سمنان ضمن تشریح عملکرد این نهاد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سمنان اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسئله شیوع ویروس کرونا در استان سمنان تمهیدات بهداشتی لازم در آرامستان سمنان برای تدفین فوت شدگان اندیشیده شده است.

وی از اجرای طرح ضدعفونی مبلمان شهری خبر داد و گفت: سازمان ها و مناطق سه گانه شهرداری اقدامات لازم جهت شست وشو و ضدعفونی روزانه مبلمان شهری در بوستان ها و معابر شهری، ایستگاه های اتوبوس و سطل های زباله را انجام می دهند.

اجرای فعالیت های تبلیغی، آموزشی و فرهنگی برای پیشگیری از کرونا شهردار سمنان با تأکید بر اینکه روزانه در دو نوبت کارکنان سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اتوبوس ها را با مواد شوینده ضدعفونی می کنند، تصریح کرد: این اقدامات با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در دستور کار شهرداری سمنان قرارگرفته است.

ناظم رضوی بابیان اینکه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آلودگی در اولویت نخست قرار دارد، تأکید کرد: اجرای فعالیت های تبلیغی، آموزشی و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تمهیدات بهداشتی در آرامستان سمنان/ مبلمان شهری ضدعفونی شد

اجرای تمهیدات بهداشتی در آرامستان سمنان/ مبلمان شهری ضدعفونی شد