مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-02پزشكي

ترخیص نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در قشم


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: بیش از نیمی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم ترخیص شدند.

- قشم - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: بیش از نیمی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم ترخیص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا بهزادی اعلام کرد: افراد ترخیص شده با حال عمومی کاملاً رضایتبخش، بیمارستان را به مقصد منازل خود ترک کردند و امیدواریم با رعایت بهداشت شخصی و اجتماعی هر روز شاهد افزایش سلامت مردم در برابر این بیماری باشیم.

وی با اعلام اینکه در این مدت 3 مورد مثبت مبتلا به کرونا در قشم هم ثبت شده است، افزود: هر سه نفر این افراد مسافران استان قم بودند که پس از بستری و انجام معاینات مورد نظر، با سلامت جزیره قشم را به سمت شهر و دیار خود ترک کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از همه ساکنان جزیره خواست با رعایت بهداشت شخصی و خودداری از ترددهای غیر ضروری به خارج از منزل، به سلامت خود، خانواده و اجتماع و در نهایت عبور هرچه زودتر از این بیماری کمک کنند.

بهزادی موج غیرقابل تصور تبادل اطلاعات مربوط به بیماری کرونا و آمارهای نگران کننده در فضای مجازی را باعث افزایش استرس بین خانواده ها دانست و عنوان کرد: یکی از نیازهای مهم برای تصمیم گیری در زمینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در قشم

ترخیص نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در قشم