مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-02فرهنگي

از ترافیک چاپ کتاب تا کرونا


احمد آرام درحالی از دغدغه های یک نویسنده برای کرونا و اتفاق های اجتماعی دیگر می گوید که معتقد است ترافیک چاپ کتاب در سال 98 خیلی بالا بوده است.

- احمد آرام درحالی از دغدغه های یک نویسنده برای کرونا و اتفاق های اجتماعی دیگر می گوید که معتقد است ترافیک چاپ کتاب در سال 98 خیلی بالا بوده است.

این داستان نویس در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ادبیات داستانی در سال 98 و تاثیر وقایع اجتماعی بر آن اظهار کرد: اتفاقاتی که در جامعه می افتد، ناگزیر وارد زندگی می شود و هنر، ادبیات و فرهنگ را نیز متاثر می کند.

مضاف بر این اگر اتفاق خیلی هولناک باشد، مردم را تحت تاثیر خودش قرار می دهد و همه این ها شاخصه های خیلی مهمی است که نباید از آن ها غافل شویم.

او افزود: وقتی تاریخ جهان را مطالعه می کنیم، در خیلی از کشورها از قرون وسطا تا امروز مصبیت هایی شبیه کرونا مثل طاعون و تیفوس همیشه بوده است.

اما امروزه در قرن بیست و یکم این اتفاق واقعا حیرت انگیز است، با این که جهان در پزشکی خیلی پیشرفت کرده و امروزه نسبتا همه چیز مدرن شده، واقعا حیرت انگیز است که ما دچار بن بست هایی شده ایم که از قرون وسطی هم خیلی بدتر است.

انسانی که درگیر این ماجراها است به تبع نمی تواند به چیزهای دیگر فکر کند، اولین مسئله خیلی مهم برایش این است که از این مخمصه و بن بست چگونه خودش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ترافیک چاپ کتاب تا کرونا

از ترافیک چاپ کتاب تا کرونا