مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-03سياسي

انقلاب مدیریتی ضرورت تام دارد/ نباید حوزه مدیریت را جناحی کرد


اساساً توقع مردم ما زیاد نیست ولی متاسفانه کارهای نیمه تمام بسیار و ضعف های مدیریتی با توجیهات نامقبول همگی موجب نارضایتی شده است.

- امیر محبیان استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره پیام رأی مردم در انتخابات دوم اسفند گفت: مسائل کشور ما چندان پنهان و پیچیده نیست و خواست مردم هم در اساس تفاوتی با سایر ملل ندارد.

مردم خواهان زندگی با آرامش و آسودگی هستند و این واقعیت که کشور ما تحت فشار است نیز قابل درک است.

وی افزود: اما به نظر می رسد مدیریت اجرایی در کشور ما نتوانسته شرایط مطلوب را ایجاد کند و حتی در سطح حداقلی هم در مواردی آسایش و آرامش تأمین نشده، بلکه به نظر می رسد به دلیل ناتوانی مدیریتی، گاهی آرامش و آسایش موجود هم مخدوش شده است.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: البته نباید منکر زحمات بعضی از مدیران پاک و تلاشگر شد اما واقعیت این است که احساس مردم از اوضاع برای آنها تصویر رضایتمندانه ای ایجاد نمی کند.

محبیان تاکید کرد: اساساً توقع مردم ما زیاد نیست ولی متأسفانه کارهای نیمه تمام بسیار و ضعف های مدیریتی با توجیهات نامقبول همگی موجب نارضایتی شده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه به نظر من انقلاب مدیریتی ضرورت تام دارد، افزود: انقلاب مدیریتی یعنی کنار نهادن مدیران ناکارآمد با ارزیابی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب مدیریتی ضرورت تام دارد/ نباید حوزه مدیریت را جناحی کرد

انقلاب مدیریتی ضرورت تام دارد/ نباید حوزه مدیریت را جناحی کرد