مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-03اقتصادي

ممنوعیت صدور پروانه ساخت به پروژهای در حریم 60 متر دریا


معاون شهرسازی و معماری شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش از ممنوعیت صدور پروانه ساخت به پروژهای که در حریم 60 متر دریا در کیش قرار دارند، خبر داد.

- غلامرضا کردی داریان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به پروسه زمانبری که پیش از این برای دریافت مجوزهای اخذ پایان کار در بعضی پروژه های مختلف در سطح جزیره بود، اظهار داشت: برای رفع موانع و گلایه های مردمی، بعد از صدور پایان کار سه مجتمع مسکونی در کیش، بعضی پروژه ها نیز با تبدیل بدهی ها توسط فرمول های خاص به مبالغ قابل پرداخت و امکان تهاتر با سازمان، موفق به دریافت پایان کار شدند.

کردی ادامه داد: در پروژه مرکز تجاری که 502 واحد را شامل می شود و مشکلات گره خورده 17 ساله ای که وجود داشت؛ در نهایت موفق به شروع تحویل اسناد کردیم.

کردی تاکید کرد: در سال جاری، تمام خدمات مثل صدور پروانه ساختمان، پروانه تغییر نقشه و گواهی های پایان کار برای مجتمع های تجاری و خدماتی، چندین برج مسکونی، 2 هتل و شهرک دانشگاهی و همچنین گواهی های عدم خلاف برای پروژه های مختلف دقیقاً سه برابر سال پیش بوده است.

وی صدور پروانه و پایان کار برای 220 پروژه کوچک مسکونی با 900 واحد و زیربنای 110 هزار متری مربع را از دیگر اقدامات معاونت شهرسازی و معماری کیش عنوان کرد و افزود: مجموع این خدمات حدود 11 هزار واحد در متراژ حدود یک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت صدور پروانه ساخت به پروژهای در حریم 60 متر دریا

ممنوعیت صدور پروانه ساخت به پروژهای در حریم 60 متر دریا